РІВНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №25 РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ГОЛОВНА
БУДЬМО ЗНАЙОМІ
УРОКИ ФІЗИКИ
7 КЛАС
8 КЛАС
9 КЛАС
10 КЛАС
11 КЛАС
ПЛАНУВАННЯ
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНІ ПЛАНИ
КАБІНЕТ ФІЗИКИ
ОЛІМПІАДИ та КОНКУРСИ
ДОСЯГНЕННЯ
ОЛІМПІАДИ
КОНКУРС"ЛЕВЕНЯ"
КОНКУРС"ФЕНІКС"
МЕТОДИКА
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
МЕТОДИЧНА СКРИНЬКА
ПУБЛІКАЦІЇ
АСТРОНОМІЯ
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИ
ВІДЕО ДО УРОКУ
ОЛІМПІАДА З АСТРОНОМІЇ
ПІДРУЧНИКИ
НОВИНИ АСТРОНОМІЇ
ВЕБ-РЕСУРСИ
ЗНО з ФІЗИКИ
ПРОГРАМА ЗНО
ЗАВДАННЯ ПЗНО
ЗАВДАННЯ ЗНО
ЗНО ОНЛАЙН
НАВЧАЛЬНІ ПРОЄКТИ
ФАКУЛЬТАТИВИ
БАТЬКАМ
ПОРАДИ БАТЬКАМ
ВЕБ-РЕСУРСИ ДЛЯ БАТЬКІВ
КОРИСНЕ
ЕЛЕКТРОННІ ПІДРУЧНИКИ
ВІДЕОЕКСПЕРИМЕНТИ
ВЧЕНІ-ФІЗИКИ
ДОВІДНИК ФІЗИКА
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
5 КЛАС
6 КЛАС
9 КЛАС
10 КЛАС
11 КЛАС
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
МЕТОДИЧНА СКРИНЬКА
КОНКУРС-ЯРМАРКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ-2021
КОНКУРС-ЯРМАРОК ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ-2018
Формування інформаційно-комунікаційної та математичної компетентностей учнів на уроках фізики з метою реалізації компетентнісного підходу нової української школи
КОНКУРС-ЯРМАРОК ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ - 2015
Розвʼязування фізичних задач з використанням ІКТ як засіб формування успішної особистості сучасного школяра
ВИСТУПИ НА МІСЬКОМУ МЕТОДИЧНОМУ ОБ'ЄДНАННІ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ МІСТА РІВНОГО:
Розвʼязування фізичних задач звикористанням ІКТ як ефективний засіб формування ключових компетентностей учнів
ВИСТУПИ НА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОМУ СЕМІНАРІ ЗОШ №25 :
Розвʼязування фізичних задач з використанням ікт як засіб реалізації сучасного уроку
ВИСТУПИ НА ШКІЛЬНОМУ МЕТОДИЧНОМУ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ, ХІМІЇ ТА ІНФОРМАТИКИ:
Засоби ІКТ
Формування інноваційної особистості вчителя через застосування технології використання інтернет–порталів
Розвʼязання соціально значимих задач, які допомагають випускникам школи формувати орієнтири у суспільному житті
Традиційні та інноваційні форми і методи роботи – один із напрямків підвищення якості навчально-виховного процесу. Технологія проблемного навчання
Розробка, виготовлення та використання саморобних приладів та пристроїв на уроках фізики
Головна сторінка